FAQ

Ofte Stillede Spørgsmål

Har du spørgsmål eller er i tvivl, står vi altid klar til at hjælpe.
Du kan kontakte os på vores mail: kontakt@lukaki.dk eller på telefon 61302006 - Vi svarer så hurtigt, som muligt hele døgnet rundt. Vi er altid onside, klar til en spilning. 

Hvornår kommer pakken?

Der er ikke noget værre, end når man har bestilt en vare på nettet og så skal vente flere dage på at få den. Derfor bestræber vi os på at få din pakke sendt afsted hurtigst muligt.
Det betyder i praksis at vi får din vare afsendt senest dagen efter din bestilling.

Hvilke forsendelsesmuligheder har jeg - Og hvad koster det?

Lad os starte med prisen først. Handler du for mere end 399,- sender vi pakken til dig helt uden fragtomkostninger. Køber du for under 399,- koster det 49,-.
Vi sender alle vores pakker med GLS, her kan du vælge mellem:

  • Sendt til din privatadresse. Du har mulighed for at få stillet pakken i fx. carport.
  • Sendt til en GLS pakkeshop

Jeg har fortrudt mit køb - Hvad gør jeg?

Skulle du ende med at fortryde dit køb, ingen problemer! Vi har 40 dages returret og du kan selvfølgligvis få dine penge tilbage. 
Det behøves slet ikke være besværligt, men for at gøre det mere overskueligt har vi skrevet lidt tydligere om hvordan du gør hvis du fortryder et køb på siden "Returnering".

Jeg har en reklamation - Kan i hjælpe?

Vi står inde for, at vores produkter er i god kvalitet, og kan holde til at blive brugt, men det sker desværre fra tid til anden at der måske mangler en mindre "ting" i kassen, eller noget går i stykker.
For at vi kan yde den bedste service for vores kunder, så beder vi dig i tilfælde af en reklamation om at gøre følgende:

  1. Kontakt os så snart du bliver bekendt med problemet.
  2. Såfremt det er muligt, så tag nogle gode og tydelige billeder af problemet.
  3. Send en kort beskrivelse af problemet samt billeder på kontakt@lukaki.dk. Det er en god idé at svare på din ordrebekræftelse, hvor vi kan se alt din information.